Vennligst logg inn eller registrer. 22. oktober 2020, 17:21

Skrevet av Emne: 7RR  (Lest 4317 ganger)

tourtester

  • Larva
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
7RR
« på: 3. november 2010, 00:03 »
Try it, motherfuckers!

http://lbrandy.com/blog/2010/11/using-genetic-algorithms-to-find-starcraft-2-build-orders/


Edit;

Jeg glemte å se åssen tour jeg var logget inn med.

-Otern

Jokkefanten

  • Larva
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: 7RR
« Svar #1 på: 3. november 2010, 12:37 »
Det var den der ja, noen som aner åssen den funker i high play/low diamond?

Nyluh

  • Zergling
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: 7RR
« Svar #2 på: 3. november 2010, 12:59 »
Testet 3 ganger i 1000+ diamond vant alle. Alle ble forbanna som faen, tok med workers og queen, lagde 8 roaches, den siste kom litt etter. De 7 førstevar klar på 04:43, samt at du har 16 workers og en queen med ~70 energy når du kommer til basen deres.

Når du ankommer har motstanderen f. ex.:

1 spinecrawler 1 queen 15+ lings
1 queen 4 roaches + litt lings

1 marauder 3 marines 1 bunker
6-7 marines

..

You ge tthe idea. Det er så og si uslåelig med mindre du blir outmicroa til de tusen, eller scoutet av en som VET at du kommer med alt... du må selvsagt gjøre openeren perfekt for grunnen til at det funker er at du kommer i et vindu (ankommer ca 05:20-40) hvor dem ikke har så mye, zerg driver gjerne å ekspander og droner opp (han ser deg med forward lingsa og prøver å spinecrawle men holder ikke) osv.

Men seff, akkurat som 6-pool så må microen sitte.... kan ikke (alltid) a-move :P Må ha en klar plan for hva du skal gjøre og hva som prioriteres av mål. Generelt så sender jeg 1 roach og ett knippe workers på marauders og stalkers så dem ikke kan kite så lett. Fokuserer bort andre roaches/zealots og marines fortere, mot protoss ta alltid pylon(s) for å depowere gates, og mot terran så MÅ man asap fokusere ned wallen så man kommer inn, hvis han får repairer for lenge og du bruker for lang tid så får han en ny prod. cycle ut og det blir værre.

Det ligger i utførelsen m.a.o.

Vlanitak

  • Viking
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Mentelgen
    • Vis profil
    • KeKBurian Gaming
Sv: 7RR
« Svar #3 på: 3. november 2010, 13:22 »
så den funker faktisk? . . . not sure if like. . .

[GL]Hoppeh

  • Viking
  • ***
  • Innlegg: 231
  • GamersLeague!
    • Vis profil
    • HoppeH`s Secret Place
Sv: 7RR
« Svar #4 på: 3. november 2010, 14:00 »
Annoying ass hell men burde funke flott. Som protoss burde man få ut en sentry asap for å forcefielde rampen og evt kjøre opp en forge og kanon. Like ikke at han drar med alt av drones og queen.  Kan gjøre masse skade med bare roaches og forsette å macroe. I do not liek allins :P

Jostein

  • Zealot
  • **
  • Innlegg: 59
    • Vis profil
Sv: 7RR
« Svar #5 på: 3. november 2010, 17:33 »
Burde ikke terran få opp en bunker på den tiden? ellers om man setter en scout ved utgangen til z burde man klare å forbrede seg. det er så viktig å scoute..

HogaDjO

  • Viking
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Knockout Artist
    • Vis profil
Sv: 7RR
« Svar #6 på: 3. november 2010, 23:53 »
Den funker lenge i diamond, CellaWerra og andre pro's bruker det også stadig vekk på ladder. Men tingen er at du må scoute før du gjør det. Funker ikke like bra mot alt, men er bra mot feks 1-1-1 eller protosser med zealot heavy start.
Who am I? I am a champion.

MortalCoil

  • Zealot
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Sv: 7RR
« Svar #7 på: 4. november 2010, 09:21 »
Zer ut som zerg zin verzjon av 2gate all in rush eller noe zånt? Nize.

EiBa

  • Gjest
Sv: 7RR
« Svar #8 på: 4. november 2010, 22:50 »
nice