Vennligst logg inn eller registrer. 21. september 2018, 23:40

Skrevet av Emne: Klage ang en GCE spiller.  (Lest 5837 ganger)

Wolf

• Zergling
  • *
    • Vis profil
Klage ang en GCE spiller.
« på: 31. oktober 2014, 02:39 »
Syns det er ufint og uhørt at en såpass "høyt respektert klan" som GCE finner seg i at deres spillere BM'er uskyldige random folk i #Starcraft2.no på bnet. I tillegg så er det jo greit å merke seg at denne spilleren tidligere har gått hardt ut mot BM'ing i det norske miljøet ved flere anledninger.

[GCE] Plecto: slempastor hvem er du egentlig ? en forbanna idiot som gjemmer seg i skyggen, gjør aldri noe for det norske sc2 miljøet, er en dårlig spiller i sc2 og holder alltid party med den vinnende siden i en diskusjon. En Nonamer uten personlighet som kun er ute
etter å spre drit
la meg være, du kjenner meg ikke, DU TROR DU KJENNER MEG. DU ANER IKKE HVEM JEG ER

[GCE] Plecto: ok fikk nok av deg
din inkompetente lille dritt

I tillegg til å BM'e folk, farer samme spiller og GCE's leder med 100% løgn:

wow alle som svarte var ch1337 spillere, wow sjokk!. Btw greit. Respektløst som faen mot philip og du burde faen meg skamme deg. (Ser flere folk som har svart, som ikke er med i CH1337, meg inkludert)

Philip: Wolf er releasa fra laget og han kan takke seg selv for det. God og sterk ledelse som tar ansvar når ting går over grensa og det er slik det skal være.

For det første, så har jeg aldri noen sinne blitt frigjort fra noe lag i hele min gaming karriere. For det andre, så bør vel de samme reglene gjelde for GCE? Som du så fint skriver, så bør en "god og sterk ledelse ta ansvar når ting går over grensa." Regner med at vi er enige om at løgn og ordentlig BM'ing er over grensa?

Philip: Og Wolf fortsetter med et personlig angrep på meg og Emperor?
Jeg har vel aldri sagt et eneste stygt ord til Emperor?

Jeg sier som Emperor pleier:

PLECTO & PHILIP: OUT!!!!!!

Regner med at dette får konsekvenser med tanke på videre deltakelse i NCL, og andre diverse ting i regi av sc2.no
« Siste redigering: 31. oktober 2014, 02:42 av Wolf »

Wolf

• Zergling
  • *
    • Vis profil
Sv: Klage ang en GCE spiller.
« Svar #1 på: 31. oktober 2014, 19:13 »
Ingenting nei? Kunne vel nesten ikke forvente noe annet, med tanke på GCE's inkompetente og evneveike ledelse.

FearTheMILF

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. oktober 2014, 19:57 »
:-o

Ingebrigtsen

• SC2.no skribent
  • Viking
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. oktober 2014, 20:53 »
Har snakket med Filip, og vi har ordnet opp innad, takk for at du gir beskjed ^_^

Plecto

• Viking
  • Punishing Terran!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 3. november 2014, 01:01 »
Liker hvordan folk provoserer meg, og når jeg reagerer, så lager de en post hvor de editer for å få meg til se værst tenkelig ut. Klassiskt sc2.no. Btw detta blir min siste post på sc2.no. Dere som ikke liker meg kan rope hurra. Jeg kommer ikke til å ha noe med sc2.no å gjøre frammover, hverken turneringer, casting forum eller bnet channels/skype channels. Jeg har et litt annet syn på starcraft2 enn hva de fleste her har. Vi er forskjellige og det kan ha sine positive og negative sider. Jeg er ikke redd for å si hva jeg tenker og har alltid vært en person som reiser seg opp først om ingen andre gjør det. Derfor blir jeg lett et offer for hat når det blir konflikter. Jeg vil takke for de gode tidene her på sc2.no og håper bare det beste for sc2.no og sine medlemmer.

FearTheMILF

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 3. november 2014, 08:51 »
nei men huffda :(

MiCroLiFe

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 3. november 2014, 08:56 »
var ikke akkurat rette mannen for å lage en tråd om BM.

FearTheMILF

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 3. november 2014, 09:01 »
var ikke akkurat rette mannen for å lage en tråd om BM.

er vel ikke akkurat mange i sc2.no som er det

Jerr

• Larva
    • Vis profil
« Svar #8 på: 3. november 2014, 17:13 »
Liker hvordan folk provoserer meg, og når jeg reagerer, så lager de en post hvor de editer for å få meg til se værst tenkelig ut. Klassiskt sc2.no.

Du mener akkurat som den posten du lagde om Wolf? lol... dobbeltmoral.com Kom deg ned av den høye stolen din, vi er alle rasshøl til tider, men visse av oss har iaf evnen til selvironi og det å kunne le av seg selv.. Du har tatt en sak som du ikke hadde en dritt med å gjøre og blåste den opp til helvete, for å så få tilbake med samme mynt, dette tålte du ikke og da "stikker du for godt". hallo...

FearTheMILF

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 3. november 2014, 18:31 »
Sense...

Divine Emperor

• Thor
    • Vis profil
    • Spillanmelder
« Svar #10 på: 3. november 2014, 19:00 »
Chill guys, trenger ikke å ha drittslengings konkurranse her, er ikke noe mål å være best i det for å si det sånn.
There is no evil, no good or justice. Only humans and their desires.

Odd

• Viking
    • Vis profil
« Svar #11 på: 3. november 2014, 23:11 »
Chill guys, trenger ikke å ha drittslengings konkurranse her, er ikke noe mål å være best i det for å si det sånn.
Trenger du coaching så du kan conteste?

Divine Emperor

• Thor
    • Vis profil
    • Spillanmelder
« Svar #12 på: 3. november 2014, 23:58 »
Trenger du coaching så du kan conteste?

Kunne sikkert trengt det. Tilbyr du?
There is no evil, no good or justice. Only humans and their desires.

TheBouncer

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #13 på: 4. november 2014, 13:01 »
Wolf: bare drit i hele greia. Husk at dette er den yngre generasjon med starcraft-spillere. Ingen av de er vandt med å ta ting slik vi gjorde på slutten av 90-tallet eller starten av 2000. Husk at fleste av dem gikk i bleie da vi holdt på med starcraft. Tidene forandrer seg. Men jeg ser poenget ditt. Ingen av de som takler gammel nor-1 bm'ing, desverre. Bare la det ligge:)

Scythe

• Zergling
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 4. november 2014, 14:48 »
Har hørt F3 driver med kursing i BM'ing!

Men helt alvorlig, visse folk i sc2.no miljøet er så hårsåre og tåler ingenting med tanke på BM'ing. Mange tar heller ikke å ser forskjell på friendly banter og faktisk BM (Generelt sett, ikke nødvendigvis den saken her). Syntes det er latterlig gjort fra begge kanter, samtidig som det er latterlig at det i det hele tatt blir en sak ut av det her.