Vil danne helnorsk clan (31 posts)
-
Hei alle samme. Ventetiden er straks over, i morgen vil CE ligge i postkassa, klar til å åpnes og nytes av et sterkt sc hjerte, 12 år har gått, og det var jammen meg på tide, la oss alle håpe at dette blir en knall oppfølger.
I den anledning ville det vært kjempestas om man kunne samlet norske spillere i en klan/guild.
Share tactics og for all del spille fletta av alle andre.Reply for tips og ideer ;)
"en taro adun"
-
Tja, man må nesten spørre seg om hva er klan ER i sc2 i det hele tatt..
På gamle battle.net hadde man muligheten til å bruke clan-tags i character name, og skravle på Nor-1 evt en privat kanal. Nå er det vel aktuelt for de færreste å bruke en clan-tag i navnet, siden det ikke kan endres. Det nærmeste man kommer clan-chat ingame er vel party-chat, som blir veldig upraktisk. Når man ikke har noe ingame støtte for dette så virker klaner ganske meningsløst på battle.net 2.0. Man kan jo selvfølgelig sette opp et egen PHPbb forum og en IRC-kanal, men jeg tror iallefall foreløpig at jeg heller vil være en del av et større community, som starcraft2.no.
-
Jeg er gjerne med på en klan, helnorsk eller internasjonal spiller ingen rolle for min del:)
-
Krei du kan jo være en del av begge ;)
Det kommer jo også chatt channels om ikke så alt for lenge. Noen som husker hva de sa om den biten?
Jeg hadde likt å vært med, trenger folk å spille med.
-
Ja Blizzard hadde opprinnelig tenkt å kutte ut chat, men gikk tilbake på det etter massiv kritikk fra fansene, og sa dermed at de kommer til å legge inn chat via patching noen uker eller måneder etter release:). Som Krei sa over blir det vanskelig og holde noen clan i gang på battle.net 2.0, men hadde alltid vært fint med noen sparringspartnere og rivaler, så count me in!;)
-
kan ikke skjønne hva blizzard tenkte med når dem ikke hadde planer om chant channels..
-
Går fint ann å holde en klan igang uten å ha noe klansystem innebygd i spillet. Går man noen år tilbake i tid hadde nesten ingen spill noen form for klanstøtte, men klaner eksisterte som bare det hele tiden:)
-
er med jeg og! og Starcraft uten clan blir ikke det samme
-
Er ikke noe problem det? Bare å sette en =[clan]=Navn og møtes i IRC eller lignende... dessuten så er det mulig å adde folk på venneliste.
-
Tror dere det er mulighet for å endre character-name etter man først har laget den, evnt ha flere characters? Hørt noe om at Blizzard helst bare vil ha en character per key for å unngå blandt annet smurf'ing, men det må jo kunne gå an å endre navn da.. Noe som vet?
-
Kun spekulering, men: Kjeme vel til å koste peng for å endre, om vi skal sjå mot WoW ^^
-
Jeg ville blitt overrasket om Kjartan ikke fikk rett her. Etter all sannsynlighet blir name-change en betalt tjeneste som kommer en stund etter launch.
-
Vel, for de som vil være med i clan, eller iallefall uformelt bare ha noen å øve med/spille med, er det jo bare å legge opp kontaktinfoen rett her på siden, så kan man jo snakkes på bnet:). Bare å legge meg til iallefall:
Nick: RahviN
Code: 100
Race: Terran
Placement: platnium (i beta)
Alder: 20
Nick: Tordentor
Code: 777
Race: Terran/Protoss
Placement: Ingen atm, nettop startet
Alder: 22
Nick: sEthmon
Code: 372
Race: Zerg
Placement: Platinum(jobber meg opp mot diamond igjen)
Alder: 17
har en mIRC bouncer så du kan alltid kontakte meg på enten sEthmon eller sEthmoff på IRC, #starcraft2.no :) -
Nick: ZpiZzZ
Code: 383
Placement: Gold
Alder: 16
"Det nærmeste man kommer clan-chat ingame er vel party-chat, som blir veldig upraktisk"
Er ikke noe stress å mekke en ventrilo kanal, som alle cs gamerne bruker for å kommunisere. Og en irc kanal til å avtale tider osv. E NULL stress det.
-
Nick: CapriSonne
Code: 608
League: Platinum
Alder: 19
-
Nick: fuel
Code: 771
League: Platbare til å adde for games på enten samme nivå eller hvis noen trenger tips eller har tips å gi :\\
-
Nick: Staffis
Code: 932
Race: Protoss
League: PlatAlder: 17
Søker forøyeblikket en seriøs 2v2 partner :) -
Nick: Doom (skal byttes når funksjon for dette kommer)
Code: 569
League: Platinum rank 7 atm. var rank 35 diamond i beta.Alder 23:
Er ivrig på å møte personer å kjøre practice kamper mot, og en seriøs 2v2 partner :) -
Nick: Wisher
Code: 455
League: Platinum 1v1 og 2v2
-
Nick: Neivler
Code: 393
League: Diamond 1v1
-
Legg meg til alle som vil! Trenger folk å trene med! Nick: IfnoZergazm code: 496 Race: Zerg League : atm rank 5 Platinum 1v1
Alder: 26 -
men hva skjer på denne fronten? blir det noen norsk clan?
-
trenger folk å pracce med! og er interressert i clan!
bare å adde!Nick: LittleGirl
Code: 851
Placement: 17. plass diamond, 545 pts.
Race: random/ZERG
oslo -
Nick: greeesss
Code: 816
Placement: Diamond, 620points
Alder: 18
Bosted: OsloHvis noen er interesserte i å pracce bare legg meg til
-
Trenger folk å trene med, så bare legg meg til :)
Nick: Nefo
Code: 463
Race: Toss/Zerg
Placement: Plat 460
Alder: 19år
-
Nick: Sleephead
Code: 733
Placement: 2v2 Platinum - plass 7
'Bare å legge meg til om noen vil øve litt
-
Til tråd eier.. Jeg har med og har mye og gi bort, jeg har ett domene, oppgir ikke dette her (kan diskuteres over skype eller annet chatteprogram). Jeg er god til å redigere bilder osv. Driver med nettsider og holder på å studerer til dette :)
Har selv vurdert å starte opp en klan men aldri fått nok folk til å skape en ordentlig klan, her ser jeg vi har mange potensielle medlemmer :D
Add meg på skype Faelwen1 eller ingame - Stevenam - 741 og vi kan diskutere ;)