Vil danne helnorsk clan (31 posts)

About This Topic

Tags

1. Hei alle samme. Ventetiden er straks over, i morgen vil CE ligge i postkassa, klar til å åpnes og nytes av et sterkt sc hjerte, 12 år har gått, og det var jammen meg på tide, la oss alle håpe at dette blir en knall oppfølger.

I den anledning ville det vært kjempestas om man kunne samlet norske spillere i en klan/guild.
    Share tactics og for all del spille fletta av alle andre.

Reply for tips og ideer ;)

"en taro adun"

2. Krei (Geisha)
    Member

Posted 1 month ago

Tja, man må nesten spørre seg om hva er klan ER i sc2 i det hele tatt..

På gamle battle.net hadde man muligheten til å bruke clan-tags i character name, og skravle på Nor-1 evt en privat kanal. Nå er det vel aktuelt for de færreste å bruke en clan-tag i navnet, siden det ikke kan endres. Det nærmeste man kommer clan-chat ingame er vel party-chat, som blir veldig upraktisk. Når man ikke har noe ingame støtte for dette så virker klaner ganske meningsløst på battle.net 2.0. Man kan jo selvfølgelig sette opp et egen PHPbb forum og en IRC-kanal, men jeg tror iallefall foreløpig at jeg heller vil være en del av et større community, som starcraft2.no.

3. Jeg er gjerne med på en klan, helnorsk eller internasjonal spiller ingen rolle for min del:)

4. Krei du kan jo være en del av begge ;)

Det kommer jo også chatt channels om ikke så alt for lenge. Noen som husker hva de sa om den biten?

Jeg hadde likt å vært med, trenger folk å spille med.

5. Ja Blizzard hadde opprinnelig tenkt å kutte ut chat, men gikk tilbake på det etter massiv kritikk fra fansene, og sa dermed at de kommer til å legge inn chat via patching noen uker eller måneder etter release:). Som Krei sa over blir det vanskelig og holde noen clan i gang på battle.net 2.0, men hadde alltid vært fint med noen sparringspartnere og rivaler, så count me in!;)

6. kan ikke skjønne hva blizzard tenkte med når dem ikke hadde planer om chant channels..

7. Går fint ann å holde en klan igang uten å ha noe klansystem innebygd i spillet. Går man noen år tilbake i tid hadde nesten ingen spill noen form for klanstøtte, men klaner eksisterte som bare det hele tiden:)

8. er med jeg og! og Starcraft uten clan blir ikke det samme

9. Er ikke noe problem det? Bare å sette en =[clan]=Navn og møtes i IRC eller lignende... dessuten så er det mulig å adde folk på venneliste.

10. Tror dere det er mulighet for å endre character-name etter man først har laget den, evnt ha flere characters? Hørt noe om at Blizzard helst bare vil ha en character per key for å unngå blandt annet smurf'ing, men det må jo kunne gå an å endre navn da.. Noe som vet?

11. Kun spekulering, men: Kjeme vel til å koste peng for å endre, om vi skal sjå mot WoW ^^

12. Krei (Geisha)
    Member

Posted 1 month ago

Jeg ville blitt overrasket om Kjartan ikke fikk rett her. Etter all sannsynlighet blir name-change en betalt tjeneste som kommer en stund etter launch.

13. Vel, for de som vil være med i clan, eller iallefall uformelt bare ha noen å øve med/spille med, er det jo bare å legge opp kontaktinfoen rett her på siden, så kan man jo snakkes på bnet:). Bare å legge meg til iallefall:

Nick: RahviN
    Code: 100
    Race: Terran
    Placement: platnium (i beta)
    Alder: 20

14. Nick: Tordentor
    Code: 777
    Race: Terran/Protoss
    Placement: Ingen atm, nettop startet
    Alder: 22

15. Nick: sEthmon
    Code: 372
    Race: Zerg
    Placement: Platinum(jobber meg opp mot diamond igjen)
    Alder: 17
    har en mIRC bouncer så du kan alltid kontakte meg på enten sEthmon eller sEthmoff på IRC, #starcraft2.no :)

16. Nick: ZpiZzZ
    Code: 383
    Placement: Gold
    Alder: 16

17. "Det nærmeste man kommer clan-chat ingame er vel party-chat, som blir veldig upraktisk"

Er ikke noe stress å mekke en ventrilo kanal, som alle cs gamerne bruker for å kommunisere. Og en irc kanal til å avtale tider osv. E NULL stress det.

18. Nick: CapriSonne
    Code: 608
    League: Platinum
    Alder: 19

Greit aktiv, er på nesten hver dag:)

19. Nick: fuel
    Code: 771
    League: Plat

bare til å adde for games på enten samme nivå eller hvis noen trenger tips eller har tips å gi :\\

20. Nick: Staffis
    Code: 932
    Race: Protoss
    League: Plat

Alder: 17
    Søker forøyeblikket en seriøs 2v2 partner :)

21. Nick:       Doom (skal byttes når funksjon for dette kommer)
    Code:     569
    Race:     Terran
    League:  Platinum rank 7 atm. var rank 35 diamond i beta.

Alder 23:
    Er ivrig på å møte personer å kjøre practice kamper mot, og en seriøs 2v2 partner :)

22. Nick:   Wisher

Code:  455

League: Platinum 1v1 og 2v2

Alder:  20

23. Nick: Neivler

Code: 393

League: Diamond 1v1

24. Legg meg til alle som vil! Trenger folk å trene med! Nick: IfnoZergazm code: 496 Race: Zerg League : atm rank 5 Platinum 1v1
    Alder: 26

25. men hva skjer på denne fronten? blir det noen norsk clan?

26. trenger folk å pracce med! og er interressert i clan!
    bare å adde!

Nick: LittleGirl
    Code: 851
    Placement: 17. plass diamond, 545 pts.
    Race: random/ZERG
    oslo

27. Nick: greeesss
    Code: 816
    Placement: Diamond, 620points
    Alder: 18

Hvis noen er interesserte i å pracce bare legg meg til

28. Trenger folk å trene med, så bare legg meg til :)

Nick: Nefo
    Code: 463
    Race: Toss/Zerg
    Placement:  Plat 460
    Alder: 19år

29. Nick:  Sleephead
    Code: 733
    Placement: 2v2 Platinum - plass 7
    Alder: 20
    '

Bare å legge meg til om noen vil øve litt

30. Til tråd eier.. Jeg har med og har mye og gi bort, jeg har ett domene, oppgir ikke dette her (kan diskuteres over skype eller annet chatteprogram). Jeg er god til å redigere bilder osv. Driver med nettsider og holder på å studerer til dette :)

Har selv vurdert å starte opp en klan men aldri fått nok folk til å skape en ordentlig klan, her ser jeg vi har mange potensielle medlemmer :D

Add meg på skype Faelwen1 eller ingame - Stevenam - 741 og vi kan diskutere ;)

Reply »

You must log in to post.

Feedback til StarCraft Norge

Tilbakemeldinger fra brukere er noe som er veldig viktig for oss i StarCraft Norge, uten dere har vi ingenting. Dersom dere er misfornøyde med noe, om det er tekniske problemer, funksjoner du vil se eller noe som helst annet som omfatter StarCraft Norge så setter vi veldig pris på å få beskjed.

Det er tre fortrukne måter å gjøre dette på:

http://bugtracker.sc2.no

Dette er en bugtracker som administratorer og moderatorer benytter oss av for å opprette feilmeldinger, nye funksjoner og for å behandle support henvendelser.

SC2.no/forum

Vi tar også imot tilbakemeldinger i forumet vårt. Dersom du melder noe inn her tar vi av oss opprettelsen av en ticket og sørger for at vi får med all info som trengs for å rette et eventuelt problem.

Epost

Vi tar selvfølgelig også imot epost. Henvendelser kan sendes til post [krælølalfa] sc2 [dot] no