Takk (15 posts)

About This Topic

Tags

No tags yet.

1. Jeg må bare si takk til en hyggelig Type på trondheim torg som sa ifra om denne siden =)

2. Samme, kom derrifra nå! Var kjempekos på åpningen, ønsker dere alle en god LANG våken-natt!

Marie

3. Velkommen til oss! Håper dere vil kose dere her :)

Dere kan ha store forventninger til oss fremover! Mye spennende på planen.

4. blir gøy :) velkommen hit

5. Velkommen skal dere være! Ønsker dere alle en laaang og god natt!

6. ja alle må ha en laaang natt, jeg skal desverre på jobb i morgen :( men men bare si fra hvis noen vil ta en match eller noe :)

7. Dette blir bra!1

8. You're welcome! :)

Knipsa noen bilder fra Trondheim Torg også, skal fyres opp ASAP!

9. da har jeg også kjøpt meg sc2 :) men f*** får ikke instalert det gjennom cd'n, så må laste ned! heldigvis så tar det ikke mer enn 10-11 timer xD

10. den e lei, nettopp kjøpt det jeg og, installeren er på 46% :D

11. @hasunico hvor kommer bildene :P ?

12. De kommer på siden, er på jobb enda så må fikses når jeg kommer hjem! :)

13. Hadde en super natt selv om det var jobb i dag tidlig igjen. Planla å sove på dagen etter jobb i går så jeg sto opp i 11 tiden og installerte sc2 og fikk kjørt gjennom en god slump av campaignen før jeg måtte sige på jobb :P Tok en powernap i pausen, så nå er jeg i form til mere campaign når jeg kommer hjem igjen ;)

Spillet har levert på mange måter så langt, er vel hovedsakelig chat kanaler som gjenstår nå.

14. PrayingMantis
    Member

Posted 1 month ago

Det var bra oppmøte på Trondheim Torg igår og masse trivelige folk. Takk for en fin fin aften ;)

15. enig enig mantis :) og krix Helt klart Powernap funker supert for gamers (:

Reply

You must log in to post.

Feedback til StarCraft Norge

Tilbakemeldinger fra brukere er noe som er veldig viktig for oss i StarCraft Norge, uten dere har vi ingenting. Dersom dere er misfornøyde med noe, om det er tekniske problemer, funksjoner du vil se eller noe som helst annet som omfatter StarCraft Norge så setter vi veldig pris på å få beskjed.

Det er tre fortrukne måter å gjøre dette på:

http://bugtracker.sc2.no

Dette er en bugtracker som administratorer og moderatorer benytter oss av for å opprette feilmeldinger, nye funksjoner og for å behandle support henvendelser.

SC2.no/forum

Vi tar også imot tilbakemeldinger i forumet vårt. Dersom du melder noe inn her tar vi av oss opprettelsen av en ticket og sørger for at vi får med all info som trengs for å rette et eventuelt problem.

Epost

Vi tar selvfølgelig også imot epost. Henvendelser kan sendes til post [krælølalfa] sc2 [dot] no