Sparringstpartner (8 posts)

About This Topic

Tags

No tags yet.

1. Hei.

Noen her som har lyst til å spille litt med meg for å hjelpe meg med ZvZ? Trenger også hjelp med ZvT. Egentli har det ikke noe å si rase, bare morro å spille for så å diskutere litt over party chatten.

Med tanke på nivå så har jeg karvet meg opp til gull, men det er ikke så farlig så lenge du ikke gruser meg hver @?¤¤" gang.

2. Er en zerg spiller. Er gull/plat spiller.

Neivler 393

3. Takk! Har lagt deg til. Snakkes

4. trenger også en å trene med, gull divisjon.

Har ikke spelt så mye enda men det kommer seg.

Zanhex 770

5. hm , kunne gjerne hatt en zerg spiller eller to jeg kan øve mot , jeg er i diamond league 1on1 , Terran spiller

RevilizeR eller Jamaikaman@hotmail.com ID : Knoke

Toss og terran er også welcome :)

6. Revilizer, jeg vil gjerne pracce.
    Jeg har ca. 50%-60% winrate i diamondleague. Spiller i utgangspunktet random, men sliter desidert mest som Zerg! :)

Legger deg til når jeg kommer hjem fra jobb.
    Er hjemme kl. 19:30, skal du spille i kveld? :)

Wex
    488
    vegard.sivertsen@gmail.com

7. hm , jeg spiller sikkert litt ikveld ja

er bare å legge meg til

8. Skulle hatt en praccepartner selv. Er i diamondleague nå, men er vel i realitet low diamond/high plat.

Bare å adde meg de som er interessert, kunne vært gøy med litt 2on2 også!

Bisu
    622

Reply

You must log in to post.

Feedback til StarCraft Norge

Tilbakemeldinger fra brukere er noe som er veldig viktig for oss i StarCraft Norge, uten dere har vi ingenting. Dersom dere er misfornøyde med noe, om det er tekniske problemer, funksjoner du vil se eller noe som helst annet som omfatter StarCraft Norge så setter vi veldig pris på å få beskjed.

Det er tre fortrukne måter å gjøre dette på:

http://bugtracker.sc2.no

Dette er en bugtracker som administratorer og moderatorer benytter oss av for å opprette feilmeldinger, nye funksjoner og for å behandle support henvendelser.

SC2.no/forum

Vi tar også imot tilbakemeldinger i forumet vårt. Dersom du melder noe inn her tar vi av oss opprettelsen av en ticket og sørger for at vi får med all info som trengs for å rette et eventuelt problem.

Epost

Vi tar selvfølgelig også imot epost. Henvendelser kan sendes til post [krælølalfa] sc2 [dot] no