Midnatt salg av SC2? (38 posts)
About This Topic
- Posted 1 month ago
- By Neivler
- Latest reply from Vlanitak
- RSS feed for this topic
Tags
No tags yet.
-
Vil det være noe sted i Oslo som vil ha midnatt salg av SC2 når det kommer ut den 27?
-
var det ikke snakk om noen spaceworld butikker, usikker på om jeg så noen oslosteder på lista, men du finner vel no info på spaceworld.no tenkja eg
Edit: http://www.spaceworld.no/starcraft-ii-nattaapent/
-
Hei,
Helt riktig som Sinfull1 sier. Spaceworld har åpent noen steder. Gamestop har også åpent noen steder bla i Oslo (Byporten).
http://www.gamestop.no/nightopen.html
-
Noe sted alle sc2.no folka skal samles eller?
-
Sansynligvis blir jeg å finne campende utenfor spaceworld/gamestop (må sjekke noe stuff) i Oslo på release datoen.
-
Tenkte jeg skulle ta en tur til byen for å ta noen bilder til en artikkel (om det er noen å ta bilder av, that is). Så spaserer nok rundt i byen ifra 2200-2330 tenker jeg, så rekker jeg hjem til mitt eget lille release party basert på ett brett redbull og en kartong prince mild. Men nok om meg :>
Ser ikke bort ifra at det er noen andre åpne steder også. Hvor aner jeg ikke.
-
Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke gidder stresse med midnattsåpent =P og om pakken fra CDON er noen dager forsinket, ja so be it :P
Merker jeg angrer meg nå :S
-
Sinfull1: Merker jeg angrer meg nå :S
Haha.
-
Stygt å le Kjartan :P Regner med jeg å en kompis tar turen ned uansett :P eller får se =)
-
Vel, den som ler sist ler best, so here goes.
Bestilte min Collectors Edition for 1 mnd sida. Og i mellomtida he ej flytta 80 mil vekk, og det går ikkje an å skifte adresse på sendinga :<
Mao, skal bli gøy å få mora mi til å lese opp CD-keyen!
-
Hahaha :P Ja det blir jo spennende, Du får passe på så ho ikke tar koden selv =)
Hvilket selskap bestillte du fra?
Faen ass håper CDON er pålitelige med leveringa :P -
Kjartan, jeg har også bestilt collectors edition (fra game.no) :) De har ihvertfall sagt at de skal sende ut spillet tidligere så det kommer til release.
Men spørsmålet mitt er om du har fått bekreftet noe sted at du kan laste ned klienten men bruke keyen fra collectors ed? Har fremdeles et håp om at man ikke trenger å ha dvden i spilleren for å starte spillet.
-
Ghad. Cdkeyen adder du på din Battle.net konto og det burde jo ikke være noen forskjell på digital clienten og cd clienten det virker bare ulogisk så burde funke og laste ned digital versionen
-
Ghad: Dunno, er det ej med håper på. Som ucvL sei.
Sinfull1: Bestilte i frå Elkjop.no!
-
Sååh, hvor mange har tenkt seg til Jessheim? =)
-
oooo Kjartan, du turte å bestille fra Elkjøp? skummelt, sist jeg bestillte noe derifra (Halo ODST) tok det dem hele 10! ja du så riktig 10! dager fra release og frem til å få spillet frem til meg! ble sendt ifra lageret i Sverige, så lykke til :P hehe...
-
da ODST kom, så vidt jeg husker rett, var det transport streik blant de som leverte el leveranser til I hvert fall Expert kjeden (og mulig Elkop også tror vi bruker samme leverandør fra sverige) skal ikke si noe sikkert :P
men men uansett er det ingenting som slår å møte opp på midnatts release selv om jeg vet jeg får col ed. som bursdagsgave (bursdag 27 yay)
-
Nei var ikke noe streik noesteds. det var rett å slett uduglighet fra Elkjøp sin side =) Fikk det så godt som bekreftet på SMS fra en av kundekonsulentene etter MASSE purring :P hehe..
Men men, nå er iallefall min pakke fra CDON på vei så vi får se når den ankommer =)
-
ah ok ^^
-
Gamezone i Kristiansand skal å ha Nattåpent. bare til Info =)
-
Sinfull1: Hvor har du informasjonen fra? Hadde vært greit om de hadde en liste med nattopne butikker, skal skrive en sak om det på framsiden.
-
Jeg fikk det på mail =) Gi meg eposten din så skal jeg vidersende den til deg :P
Dem har å en konk/utrekkning av vinner av Coll edition i køen på Gamezone =)
-
kjartan@sc2.no ty! :)
-
Sendt herr Kjartan =)
-
Noen som vet om det er noe i Halden/Sarpsborg/Fredrikstad?
-
Sjekk innom framsida i kveld, skal legge ut ei komplett liste over alle butikkane som he midnattsope i kveld. Men foreløpig ser det ikkje ut som om der e noke i dei stadane.
-
hvis noen har lyst til å møtes kan dere finne meg utenfor gamestop på karl johan i Oslo i en "curse your sudden but inevitable betrayel" t-skjorte.
-
Noen som vet prisen på sc2 på spaceworld midnattsalg i dag?
-
*hulk*
ingen midnight release i Stavanger.. HVOR er mine fellow nerds? For få preordered spill sier gamestop!!!! fy på dere Stavanger nerds!!! :(( -
Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gidde å kjøpe på spaceworld for å kunne spille én-to timer i kveld - noen av oss må faktisk på jobb!