Gamle travere? (96 posts)

About This Topic

Tags

1. Haha damn, smån! Faen meg lenge siden :D Yeah, må ta noen games når jeg får pc som takler sc2!

2. kom deg i butikken Erling =)

3. jethro, du har glemt et par navn til på TFB lista; Ultra, Blood og Slick seff=) sikkert fler og.

4. Ja, der ser man. Hukommelsen er ikke helt der den bør være.

5. Hoi! Kjøpte meg likegreit en spillbærbar for å sjekke ut SC2. Blir eid foreløpig men... :) [TA]Born2Win

6. Born2Win! yay, deg hadde jeg helt glemt!
    Ta kontakt på irc om du trenger noen tips for å komme i gang ;)

[TA]Wex

7. Gjorde meg vel aldri spesielt bemerka, men spilte som cJufg i BW. Husker jeg spilte med haza, diggurd og everlast hvertfall av de som har posta her.. Er det noe sted på mirc hvor folk samles eller noe?

8. #starcraft2.no på quakenet

9. Ble innlegga slettet ?

10. hei spilte bw en del år gikk under nicke Get.Wisher og gNs.I-TheOwn.667 :)

11. savner de fleste på #academy i grunn :P

12. Haha ever! =D Jeg spiller vel ikke akkurat aktivt i noen spill lenger. Nærmeste jeg kommer er vel Heroes of Newerth/League of Legends. Har blitt en singelplayerhore og JRPG fan, men for all del SC2 blir det endel MP på, dog begynner man vel bli for gammel til å ha høy nok reaksjonsevne og APM til å gjøre noe fornuftig :P

13. Hva haru for nick og idnr på bnet Anders?

Jeg var btw blant annet [..DaYwAlKeR..] back in the days

14. bubblecrack.376

15. Hei, hiver meg på!
    Aka: Bosanac, guanO...uff dårlig minne for nicks :§

16. inFtheFeared
    Member

Posted 3 weeks ago

hoppsann alle sammen! Jeg er i full gang med sc2 gaminga =) 

aka
    [cc]inFernal og inFe-The-Feared

nå heter jeg inFtheFeared =)

17. haha infernal :P du som lærte meg micro ^^ good times!

18. inFtheFeared
    Member

Posted 3 weeks ago

haha,,, ekke sikker på hvor dyp den visdommen var :D

19. [IW]GeRRoZ alive and kicking ;)   

Er vel så old school som det er mulig å bli, da jeg starta SC på TG98 da det nettopp kom ut. Har gamle runder fra strabaser mellom [IW], [aBs] og NoR etc om ikke friskt i minne, iallfall begravet i husken. Er i gang med SC2 igjen etter gud veit hvor mange år ute av det. Driver og kriger i Platinum league så noe av feelingen er fortsatt der, om enn ikke like rask på fingrene ei heller så mye tid til rådlighet som i tenåra hehe.

kult å se at gamle tryner fortsatt eksisterer

20. Kjøpte SC2 å er nå hekta mest sannsynelig i 2-3 år fremover.
    Vet ikke om det var noe sjakk trekk :P

Godt å se så mange kjente!
    Add meg på rax_nt@hotmail.com (ja den mailen er gammel den!)

Blir morro å spille med dere igjen.

Hilsen den evige plagsome valpen raX.

21. V-Rax_NT (ellerno slikt) antar jeg! Knallbra å se så mange fra gamle dager :)

22. Ja jeg bli helt nostalgisk:PP

Hasunico gamle ørn

23. vel, vet ikke helt om jeg er en gammel traver, mer ny bekjent.

har hengt i wc3 miljøet en god stund kjent som NordeN_ghostman, men vet ikke akkurat så mange som husker meg, gjorde aldri no stort heller.

ja kjenner nesten ingenting til folk fra scbw spilte litt der og.
    beste minne fra scbw, slo en fra clan get som var møkkings foran tastaturet, husker ikke navnet på han atm

Men navnet er NordeN på bnet så håper å treffe noen der ute hadde vært moro :)

24. Heisann Wolf, vet ikke om du husker meg, gikk under nicket Kjempa i wc3.
    spillte litt mot deg iblandt, og traff deg vel også på TG04 ^^

bare å spør om du vil spille noen kamper en gang,  MacGyver.101 for å adde meg.

ses ;)

25. Hey Wolf:) Hilste på deg på irc for en uke siden, eller to. [iNF]cALLe her.

Kom nettop hjem fra LAN hos [iNF]aRtist nå:D Vi gamer sammen enda. Vi har hatt planer om å prøve å få til et nostalgisk LAN med [iNF]Technique+, [iNF]ikon, og oss to hvertfall. Oslo karer. Synkron har jeg ikke snakka med siden bw rundt 2001 sikkert.

Domi snakket jeg litt med under wow-helvete for noen år siden.

Heat snakker jeg med i ny og ne..han har to barn. En stund siden jeg har snakket med han nå. Heat og jeg hadde sM! -strategic masterminds:)..og med [iNF]Nicolisk.

ErlinG/Joker snakker jeg med i ny og ne..sist var han i Ukraina på poker tur. Han skal tvinges til sc2 gaming..det har jeg lovt han, og han er hypp tror jeg.

Er alex her, er vel ironass rett rundt hjørnet tipper jeg:)

Guano/JustNasty gama jeg med i går faktisk..kul fyr. Det blir helge-LAN på oss etterhvert.

btw: En jeg vet dere ikke har nevnt er BLooD[TFB]....hvis ikke det var aka. til en fyr. Lynx var vel med der også.

Jethro husker jeg fra games.no/forum :D ..sammen med Judas og Høggern..seriøst..se denne FILMEN!:D Flash film med iNF karer laget av aRtist..vi skulle ha flere serier. Den er med Judas og Høggern også:) ...den er ekstremt gammel.

Jeg skal prøve å få tak i Ace btw..han er kul.

edit: så først nå at Erling, 0og Guano har svart her:D Halla boys! Erling..pell deg hit! LAN NÅ! 

26. :D LoL film iNfCaLLe, flash til og med! 

raX, du er ikke alene, gått på smellet selv!
    Var du  _-]RaXx[-_ ?

27. husker faktisk ikke om jeg brukte det navnet er så mange år sia hadde så mange navn men mye sannsynelig :D

28. Heisann. Var en liten jypling på 10-12år da jeg starta å spille back in the day, og husker utrolig nok veldig mange av nicksa som er ramset opp her fra gamle Nor-1. Eneste nicket jeg hadde som jeg husker er atom-B, vet ikke om noen husker meg, for skillsa var det jo ikke noe å skryte av. Hadde planer om å holde meg unna SC2, men det gikk jo sef ikke, så nå har jeg havna på kjøret igjen.. BNet navnet nå er Barack , hadde vært kult å fått møte noen norske igjen!

29. Spillte en del sc1 som Costa_Rica, MoMleke og Costar. Bruker nicket Costa nå på BNET.

30. Nvm..

Reply »

You must log in to post.

Feedback til StarCraft Norge

Tilbakemeldinger fra brukere er noe som er veldig viktig for oss i StarCraft Norge, uten dere har vi ingenting. Dersom dere er misfornøyde med noe, om det er tekniske problemer, funksjoner du vil se eller noe som helst annet som omfatter StarCraft Norge så setter vi veldig pris på å få beskjed.

Det er tre fortrukne måter å gjøre dette på:

http://bugtracker.sc2.no

Dette er en bugtracker som administratorer og moderatorer benytter oss av for å opprette feilmeldinger, nye funksjoner og for å behandle support henvendelser.

SC2.no/forum

Vi tar også imot tilbakemeldinger i forumet vårt. Dersom du melder noe inn her tar vi av oss opprettelsen av en ticket og sørger for at vi får med all info som trengs for å rette et eventuelt problem.

Epost

Vi tar selvfølgelig også imot epost. Henvendelser kan sendes til post [krælølalfa] sc2 [dot] no