Gamle travere? (96 posts)

About This Topic

Tags

1. Hallois gamle og nye bekjentskaper.

Har børstet støv av musa, og klar for nye eventyr i SC2.
    Kommer til å spille fast og seriøst i tiden som kommer. Har ikke spilt noe spill på mange år, så skillsa er ikke så mye å skryta av ATM, men det kommer =)

Etterlyser gamle kjente som, feks, Judas, Maniac, m@gic, stalin, drizzt, stinger, rivan, heat, r@x, ozt, synkron, domi, amir, nomad, erling, fred, arntarne, geisha, shin, jolly, + mange andre som jeg ikke kommer på i øyeblikket.

Hvis du er en gammel bekjent og har lyst til å spille litt 1on1 eller 2on2 send meg en PM, eller kontakt meg på IRC, evnt. svar her=)

Mvh [TA]Wolf, Wolf-The-Feared, eWu-Wolf, Wolf[TFB] :)Wolf

2. Foreløpig sett lite til de traverene du listet der, men mulig de dukker opp igjen nå :)

Drizzt har jeg sett lurke litt på TL.net-forumene (glemt ut nick), erling har spilt litt iccup (til gode å ha sett han på sc2 enda), nomad er/var ofte innom forumene her og var forsåvidt aktiv på iccup lenge, abs-gjengen har jeg ikke sett noe til på lenge.

Amir traff jeg faktisk på sc2 i et game under fase 1! Har selvsagt glemt nicket hans, og det er sikkert uansett endret..

3. Buy Dog Treats
    Member

Posted 1 month ago

Drizzt har jeg sett lurke litt på TL.net-forumene (glemt ut nick), erling har spilt litt iccup (til gode å ha sett han på sc2 enda), nomad er/var ofte innom forumene her og var forsåvidt aktiv på iccup lenge, abs-gjengen har jeg ikke sett noe til på lenge.

4. Hei Wolf! Artig at old schooler'e gjør comeback! Jeg er Maniac, sjefen for TFB :)

Husker jeg var veldig ivrig på å få deg med i TFB back in the day, og jeg fikk som regel viljen min til slutt på slike ting, hehe.

Byttet nicket mitt til Jethro da jeg ble eldre og syntes Maniac ble lite originalt.

Gikk lenge under Jethro[TFB] før jeg og noen venner (hoegg og laff) formet CH (cultivated heresy).

Har i grunn aldri vært borte fra starcraft mer enn et år av gangen, så man kan si jeg har vært med helt siden da jeg startet i versjon 1.03 original starcraft.

Vi får ta noen games etter spillet har kommet ut Wolf!

5. halla maniac, kanskje vi får ta et TFB comeback? :D spiller laff og hoegg enda?

Så para her om dagen også. morro.

hvem andre var vi? Maniac, Wolf, Domi, para og?

6. Krei (Geisha)
    Member

Posted 1 month ago

Hey, Geisha her. Jeg har spillt beta siden April, men med jobb, kone, barn, hus&bil&gjeld og spinnvill Gordon-setter, blir det ikke HELT like intensiv spilling som når jeg bodde på gutterommet (Jeg tipper dette gjelder flere enn meg).

Vi får holde denne tråden i live, og poste characters/identifiers her når vi har laga kontoer den 27.

7. Laff og hoegg spiller desverre ikke enda nei

Skal prøve å nevne TFB-medlemmene jeg kommer på i farta:

Maniac(Jethro)
    Lightning (var med og startet TFB)
    Grimreefer (første rekrutterte medlem)
    sTuPiD
    Butcher
    DuRaN
    oLE (som ble aBs)
    Para
    Dominator
    Wolf
    Kenka (svensk terran)

Vet det er flere, men har helt jernteppe. Vanskelig å huske detaljer på 10 år tilbake i tid :P

8. Var [cc]Dark_one/Priest[cc] back in the day, regner med at jeg og [cc]infernal blir og se igjen.

9. Mange gammle jeg ikke vet hva som skjedde med, Kunst [TA]M@gic, etc. Husker Heat da han var "TerrorBob"

10. Ey Wolf, lenge siden pracca en del tvt me deg. Var fast bestemt paa aa bc rushe deg early on. Nicksa mine den gang var -(Xel@)- eller Shealen(pwd)

Ang Karim eller mirak, saa er d ikke ofte han stikker innom. Ozthltn hadde jeg glemt f;r du nevnte ann

11. Er vel gammel nok til å poste i denne tråden vil jeg tro :P

Spilte hovedsaklig som [INM]Slick, og som Slick[TFB] en stund (hei Jethro :). Har spilt i betaen og kommer til å spille litt SC2. Har ikke bestemt meg for nick enda, men det er jo litt sjarm i å beholde gammelt nick.

12. Hyggelig at flere gamle travere tar comeback i SC2. Husker godt [INM] :)

13. Hei Slick! Visste det var noen jeg hadde glemt. Husker en av de første gamene vi hadde. Det var sikkert en 2v2 TFB vs INM. Vi tok ut han ene, så kom du med det som virket som ca 1000 goons og eide oss :)

14. DarkOne, er ikke du Ralf? Fra Lille Tøyen? Mener å huske at det var nicket ditt...

Fred ut
    Espen, samme årgang som Younes og de andre

15. Krei (Geisha)
    Member

Posted 1 month ago

Da er jeg endelig online! Krei.658 på EU.

Krei / Geisha / theGraut

16. Drizzt er eneste jeg spillte med som jeg husker..

Gikk med endel døgn ja, Richter75 her.

17. Der var jævla mange gamle kjente navn =) Er flere jeg husker eller nesten husker som jeg savner der, MightM, Whitestar, aBs gutta etc.

Spilte under [INF]GoldPush selv og div andre klaner og et par fakenicks.

18. GoldPush? Eieren av internett? Jøss!

19. Haha trodde den spøken var lagt død bortsett fra med gamle nærme kompiser. Godt å se ting består!

20. dark one, vetsje om du husker meg
    var =ia=wu3whatever
    husker du var med i =ia= før cc (vanilla sc)

21. Hehe jau husker det, vagt men. mener jeg kalte meg zathosh eller noe i den duren back then :p

Spillt som TheSwarm og Priest siden I bw wc3 etc

22. Gode gamle folk her :D

Husker mange her ass!

Jeg gikk vel i starten som Assult_Warrior, og senere ble det ^]Original[^ som jeg tipper noen husker ;)

Etter jeg bytta til BW endra jeg nick til Turisten, og har hatt det siden.

DarkOne :P Jeg var [cc]J@ws <- ja med @ (at) tegn :p Ga den bort for non år siden, om noen har sett den.

Glemmer ikke den dagen jeg skulle 1on1 mot deg Wolf, og Judas ringte meg AKKURAT ved spreaden i starten for å fucke opp :P Slo deg med carriers fra øya i LT!

23. Her begynner det å komme noen kjente ja :D
    hei alle sammen
    legg meg gjerne til på bnet:

Wolf
    901

kristianfevang@gmail.com

Turisten slå meg med carriers? må nok kreve replay bevis for slike uhørte beskyldninger :D

24. Jethro
    296

25. Når Wolf-The-Feared er tilbake må jeg jo dra ut og kjøpe det her da :)

26. jeg var feelmy~beat. husker du var ^]original[^~beat. eg slo deg og en kis til 1v2 på lost temple en gang :D

27. Fantastisk gøy å se så mange gamle kjente navn.
    Kommer til å ta SC2 seriøst og spille mye.
    Vil gjerne komme i kontakt med gamle kjente igjen!

Btw, sto ikke TFB for "The fucking best" og det var veldig kult? :D
    ...isåfall skjønner man at man har blitt noen år eldre, haha.

Wex
    488
    vegard.sivertsen@gmail.com

Vi sees på b.net!
    Hilsen Wex aka. [TA]Wex etc.

28. Lo folkens , jeg spiller under navnet knoke på SC2 :O

er ikke så oldschool men jeg har spilt litt sc bw de siste åra , gikk under navnet RevilizeR eller revi , gaffateip på iccup etc..

Real ID'en min tror jeg er RevilizeR men jeg er ikke sikker fordi email ser ut som det funker bedre..

29. Haha, tur ned memory lane det her as!
    Spilte under Wizard / kkimjangs , fett å se endel folk jeg spilte med/mot back in the days, må vel teste ut sc2 og.

sku du aldri legge opp gp !?!?

30. ohoh stian <3 long time no see
    du må få hooka deg sc2 så vi får dratt no games, GoSuHaZa style

Reply »

You must log in to post.

Feedback til StarCraft Norge

Tilbakemeldinger fra brukere er noe som er veldig viktig for oss i StarCraft Norge, uten dere har vi ingenting. Dersom dere er misfornøyde med noe, om det er tekniske problemer, funksjoner du vil se eller noe som helst annet som omfatter StarCraft Norge så setter vi veldig pris på å få beskjed.

Det er tre fortrukne måter å gjøre dette på:

http://bugtracker.sc2.no

Dette er en bugtracker som administratorer og moderatorer benytter oss av for å opprette feilmeldinger, nye funksjoner og for å behandle support henvendelser.

SC2.no/forum

Vi tar også imot tilbakemeldinger i forumet vårt. Dersom du melder noe inn her tar vi av oss opprettelsen av en ticket og sørger for at vi får med all info som trengs for å rette et eventuelt problem.

Epost

Vi tar selvfølgelig også imot epost. Henvendelser kan sendes til post [krælølalfa] sc2 [dot] no