CDON Pre Order! (43 posts)

About This Topic

Tags

No tags yet.

1. Og Needless: Mitt ble som sagt også sendt på fredag, endte opp på postterminalen igår og skulle ideelt sett vært på postkontoret idag så om det ikke har skjedd noen feil er det nok der imorgen for din del. Sjekk opp tracking-info fra linken i mailen du fikk på fredag om du ikke har gjort det enda, kanskje din er i Sarpsborg også?=O

2. Scavenger: Jeg har desverre ikke muligheten til å sjekke hvor spillet er ettersom det er sendt som brev, men krysser fingerer og tær for at det kommer i morgen.

Regner med jeg setter meg utafor huset med en kopp kaffe og venter på den lille røde pizza bilen.

Uansett så håper jeg det ordner seg fortest mulig for deg.

3. Scavenger:
    drit i elkjøp! klarer dem ikke hoste opp spillet i postkassen din før release, så kansellerer du kjøpet eller bruker angre-retten og stikker på butikken i morra tidlig og kjøper!! FTW!!

4. Haha Nå idag klokka 17.50 var min pakke endelig i postens systemer >.<
    4 dager fra CDON's lager til Oslo? det er for dårlig, Blir midnattsåpent på meg,
    Kristiansand anyone? =)

Har allerdede sagt ifra til CDON om å sende retur konvolutt =)

5. sinful1! I l0ve it!
    skulle ønske det var midnight release her i stavanger også.. blir ei lang natt..

6. The decider : Du rekker til Kr.sand før midnatt, bare trykk litt på gassen :P

7. hehehe! har nok tenkt på det ja... men får heller ligge å vri meg til kl 9 og stå utenfor kvadrat kjøpesenter til dem åpner kl 10!

8. Hehe DecideR: My thoughts exactly;). Byebye elkjøp, heeeelluuu midnattsåpent!

9. Bestilte hos elkjøp og fikk sc2 i postkassa som brev i dag. Godkjent det :)

10. Forventet egentlig å få SC2 i posten på utgivelses dagen, men har forsatt ikke fått dpakken.. Siden det er søndag i morgen, og posten tar fri, vil det si at jeg får spillet etter en uke. VISST jeg får den på mandag. Visst ikke har det går over en uke, noe som er uhørt.

Det er utrolig frustrerende å bare sitte å tvinne tommeltotter å vente, det er sikkert!:)

Burde vel egentlig kjøpt spillet i butikken som alle andre vennene mine, som nå har spillt i noen dager :/

11. Sezuan, du burde kjøpr spillet og bare returnert det du"kanskje" får i posten imorgen :P hehe..

eller hadde du bestillt CE? regner jo med de er skrapa for CE i alle butikkene :)

12. KJøpte det hos CDON.COM for en måned siden, mest for betakeyen sin skyld:) Fårjeg ikke spillet på mandag, kjøper jeg en kopi i butikken, å gir vekk den som kommer i posten som bursdagsgave eller noe lignende:D Bare gudene kan vite når pakken kommer, slik er i vertfall mine erfaringer med CDON.COM..

13. hehe ja CDON er rimelig tafatte på levering :-/

Reply

You must log in to post.

Feedback til StarCraft Norge

Tilbakemeldinger fra brukere er noe som er veldig viktig for oss i StarCraft Norge, uten dere har vi ingenting. Dersom dere er misfornøyde med noe, om det er tekniske problemer, funksjoner du vil se eller noe som helst annet som omfatter StarCraft Norge så setter vi veldig pris på å få beskjed.

Det er tre fortrukne måter å gjøre dette på:

http://bugtracker.sc2.no

Dette er en bugtracker som administratorer og moderatorer benytter oss av for å opprette feilmeldinger, nye funksjoner og for å behandle support henvendelser.

SC2.no/forum

Vi tar også imot tilbakemeldinger i forumet vårt. Dersom du melder noe inn her tar vi av oss opprettelsen av en ticket og sørger for at vi får med all info som trengs for å rette et eventuelt problem.

Epost

Vi tar selvfølgelig også imot epost. Henvendelser kan sendes til post [krælølalfa] sc2 [dot] no