CDON Pre Order! (43 posts)
About This Topic
- Posted 1 month ago
- By Sinfull1
- Latest reply from Sinfull1
- RSS feed for this topic
Tags
No tags yet.
-
Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. o.O O.o Dette lover bra for levering før tirsdagen !!! :P
-
Samme her! Bestilte fra elkjop og tenkte at "om den kommer for sent ass..!", men neida;D. Løøv til cdon og elkjøp sålangt isåfall
-
NJAAAA ved ikke helt jeg :
Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender
Dette er jo godt over 24 timer siden jeg fikk bekreftelsen på at pakken var sendt :P Så jeg tvinner mine tommetotter og håper =)
-
Fikk mail i 4-5 tiden i dag selv ifra Elkjøp om at min var forlatt lageret.
Elkjøp bruker som kjent samme leverandør som i Sverige. Så boksen ligger vel sikkert i en trailer godt over grensa nå og er på vei inn mot en postsentral i Oslo området. Så tipper den havner på lokalt postkontor i løpet av mandagen. Hvis ikke skal elkjøp få høre :P
-
Hehe. Ja vi får ringe å fortelle dem hva vi mener med sinna-stemmen :P
Har fremdeles samme status på driten idag, motatt melding men ikke pakken =S Arg :P
-
Jeg har fått Sc2 i posten i dag :P men er på jobb, så har ikke fått installert det ennå. Noen som vet om serverne er oppe, så det er mulig å spille? Eller må vi vente "helt" til tirsdag?
-
er vel ikke helt fair om de som har forhåndsbestilt får begynne å spille noen dager før resten :P
-
tror ikke serverene blir åpnet før klokka 00.00 på tirsdag uanzett =) men du er jo klar til å game straight away Disco =) hvor bestillte du ifra?
-
Gleder meg som en unge! Bestillte fra cdon :)
-
Hvor i landet bor du Disco?
for statusen på min sending er enda:
Ingen sending er mottatt foreløpig, kun meldingBah! Møkka CDON :P
-
Bor i Kristiansand for tiden. Btw så fikk jeg denne meldingen opp da jeg prøvde å installere det: Cannot install starcraft 2. Starcraft 2 is not released. Hell, it's not yet time. Come back on 27/07/2010!
Så er vel ikke så farlig om du ikke har fått det ennå, men jeg skjønner hvis panikken griper deg på mandagskvelden, hvis du ennå ikke har fått det :P
-
Da blir det gamezone anyways =) hehe
-
Jeg bestilte fra CDON og fikk spillet i postkassen i dag. : )
-
Bah, bare meg som CDON screws over da tydligvis, om ikke det er no feil med den Sporings greiene da. men den pleier da være veldig oppdatert =)
Enten det eller så kan det være fordi jeg har bestillt Collectors edition? hmm
-
En kompis av meg som bestilte før meg og bor 2 mil unna har heller ikke fått det, så det er sikkert litt hipp som happ. : P Det kommer nok uansett før tirsdag. : )
-
nja, om de ikke har fått det inn til postterminalen i Oslo til nå er det her kanskje på ettermiddagen på tirsdag (som ville være normalt) men samma det, jeg kjøper meg et eksemplar på Nattåpent :P og returnerer det når jeg får det i posten =)
-
hehe... kjøpte ny pc til starcraft jeg...
den kom frem igår.. knust.. takk posten! -
Uff. Jævla typisk :/
-
kanskje dumt spørsmål, men... vi ligger en time forran f.eks London, betyr det at vi må vente til 27.07.10 klokka 01.00?
-
Åh jeg blir så glad av at det bare ikke er jeg som holder på å gå på veggen om jeg ikke får sc2 snart:D. The thoughthammer bless you!
-
De kommer sikkert til å snike serverne online rundt 22-23 norsk tid.
Arh, møkka CDON skal aldri preordre noenting derfra igjen :PDa er både Elkjøp og CDON Svartelistet :P
-
Min collectors edition ligge klar til henting nå - men er det sånn at man ikke får installert i det hele tatt før midnatt?
Hvordan er det med tidsoner - hvis alle i Europa skal få tilgang ved midnatt så må det være den lokale klokka på pc'en som er gjeldende. Alternativt så får noen begynne kl 23 mens andre må vente til kl01. Jeg håper vel de gjør som Sinfull1 sier, det er vel sånn de har håndtert expansion releases til WoW...
-
Det er 00:00 CET som er gjeldende i Europa. Det vil si vår tidssone. Burning Crusade husker jeg var så å si akkurat 00:00, ett par minutter forsinket.
Krei, hvilken nettbutikk handlet du hos? Prøve å få en oversikt ^^
-
Flere som venter på brev/pakke fra elkjøp?
Sjekket posten idag med et ørlite håp om at Sc2 kansje hadde kommet, men nei..
-
Komplett. Jeg jobber der, og ansattordre har noe lavere prioritet enn ordre til vanlige kunder - min kopi ble ferdig plukket på søndag. Jeg så noen henta SC2 i hentebua på fredag, så jeg går ut ifra at de fleste kopiene ble sendt fra lageret på fredag og evt. lørdag.
-
JEg mener da virkelig å huske Wrath serverene ble sneket online rundt en time før 00.00 for husker at når jeg stod i kø for å kjøpe så tikket det inn meldinger fra/til flere folk der at folk hadde begynnt å spille =) nå er det iallefall ikke lenge igjen =)=)=)
-
OMG bestilte fra elkjøp og fikk beskjed på fredag om at pakken nå var sendt, og hva ser jeg når jeg slår opp ordre-trackingen. Jo pakken hadde kommet til postterminalen i Oslo (hvor jeg bor 100 meter unna terminalen) forså har det blitt gjort et delivery-attemt i Sarpsborg... Ah screw it, da kjøper jeg heller to spill..
-
Ser at mange har hatt problemer med CDON her. Bestilte et headset fra dem for et halvt år siden som tok 3 uker før de fikk sendt, det jeg fikk var defekt, så jeg sendte det inn igjen. Da gikk det en måned før de fant ut at jeg skulle få pengene igjen, og tok 3 uker etter det før jeg fikk pengene inn på konto.
Handler ALDRI der igjen.
Personlig jobber jeg på Elkjøp, og vil egentlig ikke anbefale å forhåndsbestille fra oss. Pleier å være 1-2 dager etter release. Såpass stor kjede at vi blir nøye overvåket av produsentene, og de gir oss bot hvis vi sender ting for tidlig. Mye bedre å dukke opp på butikken på morgenen og heller ha en reservert kopi i butikk.
Platekompaniet derimot pleier å være kjempeflinke på forhåndsbestilling, da har du spillet i postkassen senest på release.
-
CerN, vet du noe om hvor lang tid Elkjøp bruker på å få spillet fra lageret, Sverige?, til post-terminal i Oslo?
Fikk nemelig beskjed fra Elkjøp om at spillet ble sendt på fredag.
-
Hehe som sagt samme her, men så tok spillet en sightseing innom Sarpsborg.. Kan det faktisk være at de har gjort feil, at de finner ut av det og får pakken av gårde til riktig postkontor, eller at de med vilje forsinker min savnede Starcraft 2 CE for at det ikke skal ende opp her får release? Høres litt farfetched ut men..
Uansett CerN: Tenker å kjøpe spillet på midnatt-release fordi jeg har begrenset tid å spille på før jeg drar av gårde, så tror du bestillingen fra elkjøp kommer til å ende opp på riktig sted til slutt, eller bør jeg ringe kundeservice? Alltid nøye på å skrive inn bestillingsinfo så dette må være en feil på enten deres eller postens veiene..