Vennligst logg inn eller registrer. 24. juni 2018, 01:10

Skrevet av Emne: SSL sesong 2, bare 40 spillere :O  (Lest 7854 ganger)

Divine Emperor

• Thor
    • Vis profil
    • Spillanmelder
Sv: SSL sesong 2, bare 40 spillere :O
« Svar #15 på: 28. august 2014, 16:26 »
Merk: SC2.no har ikke mottatt noe informasjon eller lignende. Gamer.no har forberedt den kommende sesongen på egenhånd uten å be om støtte fra vår side.

TL:DR
Gamer hadde for mye å gjøre, glemte nok fristen.

Hva håper jeg de gjør med saken? Innser at det hele blir litt klønete og utvider fristen med en uke, gir ut en sak og følger det opp mer nøyaktig.

Dessverre ser det ikke ut som det er tilfellet.
There is no evil, no good or justice. Only humans and their desires.

Skruffy

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. august 2014, 16:39 »
utrolig skuffene av gamer.no at de ikke ser at dette er et problem. går utover mange som ville være med og ikke minst hvor mye vi stoler på de.

alnius

• Zergling
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. august 2014, 23:32 »
Hva i...?!

"Hvis du har spilt i forrige sesong, trenger du ikke å gjøre noe, du vil bli automatisk påmeldt". Sånn som jeg husker det iallefall, men så har de fjerna meg fra tredje divisjon? WTF! Jeg hadde 1 win der og spilte iallefall nesten halvparten av kampene.

edit: Det viser seg at dere har sendt en email som aldri har blitt mottatt. Ikke verre enn det.
« Siste redigering: 28. august 2014, 23:40 av alnius »

Ingebrigtsen

• SC2.no skribent
  • Viking
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. august 2014, 18:18 »
Ser på twitter at det er utrolig mange som ikke liker det nye formatet. Nå må du vinne gruppa for å komme til finalen. #2 i gruppa får 4000 KR.

Targa tweeta også at pengene enda ikke er utbetalt, noe som er veldig dårlig fra gamer.no sin side

SolO

• Viking
  • SolO!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. august 2014, 18:53 »
yeah.. dette er ganske håpløst :P

FearTheMILF

• Zealot
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. august 2014, 03:37 »
Jada neida!

TargA

• Viking
    • Vis profil
« Svar #21 på: 31. august 2014, 21:51 »
Forstår ikke hvorfor de endret på formatet fra forrige sesong, bo2 , pre set maps og pre set datoer ( ganske humrete å få lørdager, spesielt med tanke på alle turneringene som er fram over.....) uten å snakke med spillerne? Og hvor har det blitt av adminsa fra forrige sesong? Han som adminer nå er jo tidenes fuckings idiot.

"Du har jo fått mail for flere dager siden med oppsettet. Skal admins lete igjennom hele nettet etter alle som skal spille i alle divisjoner så får vi jo ikke gjort noe annet enn akkurat det?"

Svaret jeg fikk når jeg spurte hvorfor jeg ble walka over uten at noen som helst har fortalt meg at jeg skal spille + prøvd å få kontakt med meg. Det er tydeligvis SIIIIIIIINSYKT vanskelig å skrive til meg på skype.

Det er også verdt å nevne at admins som var forrige sesong var veldig behjelpelige om spillere var seine, de skaffet skype osv og det var alltid mulig å utsette det til et annet tidspunkt og så prøve igjen...
« Siste redigering: 31. august 2014, 22:03 av TargA »

Ingebrigtsen

• SC2.no skribent
  • Viking
    • Vis profil
« Svar #22 på: 1. september 2014, 09:58 »
Veldig trist å høre at Gamer.no velger å kaste bort alt som funket forige sesong. Etter jeg hadde snakket med Stein Wilmann, hadde jeg aldri trodd at det skulle gå denne veien :(

Snute

• V.I.P
  • Thor
    • Vis profil
« Svar #23 på: 2. september 2014, 08:40 »
Første sesongen ble gjennomført knallbra. At det er nye problemer allerede og veldig svak informasjon viser at overgangen ikke har gått særlig bra. Hvorfor ikke følge opp det gode fra første sesong og holde seg til formater som er standard i den internasjonale scenen, ting man vet fungerer? Seeding, BO3, veto ABAB A#1 B#2 X#3 og WCS map pool. Det er nok av turneringer som har "oppstartsproblemer" fordi de ikke bare kopierer standardformatet og switcher opp ting voldsomt når det meste egentlig fungerer bra. Det enkle er ofte det beste. Ingen annen turnering noensted bruker BO2.

Håper at ting rettes til slik det var i 1. sesong, at de fantastiske adminsa som fulgte oss opp på Skype til og med kommer på banen og at alt annet av småproblemer korrigeres. Første sesong var så vanvittig bra til å tilrettelegge for oss proffspillere med travelt tidsskjema også.

Snute

• V.I.P
  • Thor
    • Vis profil
« Svar #24 på: 2. september 2014, 08:43 »
Kan noen forklare hva som har skjedd med eierskifte og admins og hvem vet hva? Hvem styrte bra i sesong 1, og hvem er det som loker med BO2 nå i sesong 2?

Ulquiorra

• Zergling
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 på: 2. september 2014, 10:35 »
Det er ingen endring i eierskifte og admins. Er Stein som har hovedansvar og Tamrens. De personene her har tydeligvis funnet ut av at bo2 er lurt å kjøre og tar ingen selvkritikk for å levere ut feil informasjon at tidligere deltagere IKKE trengte å melde seg opp igjen. Alle har ikke engang fått bekreftelses mail på påmeldelse. De nekter å endre noe i oppsettet demmes, har prøvd å gi de uendelig med tips og hjelp angående oppsett og løsning på problemer.

Jeg selv fikk ikke meldt meg på og derfor skal jeg rart nok starte i division 3 neste sesong etter å kommet meg opp te divison 1.

De nekter å resete sesongen sånn at 30-40 personer som ikke fikk påmeldt seg kan bli med.

Svakt av lederne for gamer.no og ødelegge så mye etter en knall sesong 1.

Icho

• Viking
    • Vis profil
« Svar #26 på: 2. september 2014, 12:27 »
Stein var ikke med på sesong 1 da han ble ansatt under sesong 1.

tarmrens

• SC2.no skribent
  • Zealot
  • nuuuuuuuuuuuuuub nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub nuuuuuuuub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 2. september 2014, 13:05 »
Det er ingen endring i eierskifte og admins. Er Stein som har hovedansvar og Tamrens. De personene her har tydeligvis funnet ut av at bo2 er lurt å kjøre og tar ingen selvkritikk for å levere ut feil informasjon at tidligere deltagere IKKE trengte å melde seg opp igjen. Alle har ikke engang fått bekreftelses mail på påmeldelse. De nekter å endre noe i oppsettet demmes, har prøvd å gi de uendelig med tips og hjelp angående oppsett og løsning på problemer.

Jeg selv fikk ikke meldt meg på og derfor skal jeg rart nok starte i division 3 neste sesong etter å kommet meg opp te divison 1.

De nekter å resete sesongen sånn at 30-40 personer som ikke fikk påmeldt seg kan bli med.

Svakt av lederne for gamer.no og ødelegge så mye etter en knall sesong 1.

Det er sant at jeg var admin i sesong 1. Det er ikke sant at jeg bestemmer regler i SSL. Jeg er en admin som har fått i jobb av gamer.no å hjelpe til at ting går som planlagt. Jeg har desverre ingenting å si på regler. Har videreformidlet mye av frustrasjonen til spillerene anngående temaet.
 Hvem er du egentlig? Hva nick ? Med så krass kritikk ville jeg satt pris på å vite hvem du er. Og siden du har gitt uendelig med tips og hjelp til meg? Alt folk har kommet til meg å sagt har jeg gått videre med, og jeg har vel sagt til alle spillere som har tatt kontakt at jeg ikke kan forandre på noe. Da det er gamer.no som bestemmer regler og oppsett.

Hadde det vært opp til meg hadde noen ting blitt forandret, men jeg er ikke innefor gamer.no bare sc2.no og har blitt bedt om å hjelpe til.

redigert: nvm du er vel poseidon. vi pratet på skype. jeg tok saken din videre, og tok det videre.  Men greit. la det gå ut over meg om det hjelper deg.
« Siste redigering: 2. september 2014, 13:47 av tarmrens »
nuuuuuuuuuuuuuub

tarmrens

• SC2.no skribent
  • Zealot
    • Vis profil
« Svar #28 på: 2. september 2014, 13:31 »
Kan noen forklare hva som har skjedd med eierskifte og admins og hvem vet hva? Hvem styrte bra i sesong 1, og hvem er det som loker med BO2 nå i sesong 2?

Fearsome og meg var admins i sesong1. Den sesongen stod sc2.no for det meste av oppsett. Gamer.no overtok ansvaret i sesong2.
nuuuuuuuuuuuuuub

tarmrens

• SC2.no skribent
  • Zealot
    • Vis profil
« Svar #29 på: 2. september 2014, 13:45 »
Har nettopp  fått beskjed fra gamer.no om at formatet er omgjort til Bo3, første map preset, så velger taperen neste map.. For de som alt har spilt, skal det spilles et tredje map, så forandringen er retroaktiv. 1 div spillere skal ha mottat mail fra gamer.no
« Siste redigering: 2. september 2014, 16:42 av tarmrens »
nuuuuuuuuuuuuuub